5 Σεπτεμβρίου 2013

Βίκυ Σταμάτη: «Παντρεύτηκα άντρα στην ηλικία του πατέρα μου...»

«Έχω την ίδια ηλικία με την κόρη του»!

Την παρέμβαση του εισαγγελέα προκάλεσε η δήλωση της Βίκυς Σταμάτη κατά την απολογία της όταν είπε ότι παντρεύτηκε και όπως συνηθίζεται στην Ελλάδα, ασχολήθηκε...


... με τα οικιακά.

«Εκφράζεται παρωχημένη άποψη για το πρότυπο συζύγου. Δεν είμαστε στη δεκαετία του '60. Αν ένας δημόσιος υπάλληλος φέρει δώρο στη γυναίκα του ένα ρολόι αξίας 2 εκατ. ευρώ, εκείνη δεν θα τον ρωτήσει που βρήκε τόσα χρήματα»; ρώτησε ο εισαγγελέας την Βίκυ Σταμάτη.

Η κατηγορούμενη έσπευσε να απαντήσει προκαλώντας μάλλον έκπληξη στο ακροατήριο, «Δεν γνώρισα έναν δημόσιο υπάλληλο, αλλά έναν κύριο αρκετά μεγαλύτερό μου. Έχω την ίδια ηλικία με την κόρη του και εκείνος την ίδια ηλικία με τον πατέρα μου. Υπήρχε πλήρως διαμορφωμένο πλαίσιο σε όλα τα επίπεδα, πολιτικό και οικονομικό» σχολίασε.