18 Ιανουαρίου 2017

"Είναι λάθος να ελέγξεις κανάλια και εφημερίδες, η πραγματικότητα θα σε ρίξει" (ΒΙΝΤΕΟ)

Τράγκας στο ΟΛΑ
Για την κατάσταση της δημοσιογραφίας, τις προσπάθειες της κυβέρνησης να ελέγξει κανάλια και εφημερίδες αλλά και τις απειλές που έχει δεχθεί μίλησε (δείτε το βίντεο)...
... στο Όλα Ξεκόλλα ο Γιώργος Τράγκας.

«Οι δημοσιογράφοι στις ΗΠΑ δεν συλλαμβάνονται αν και ξεσκίζουν τον Τραμπ», παρατήρησε ο γνωστός δημοσιογράφος, ο οποίος τις τελευταίες 15 ημέρες ήταν στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Χαρακτήρισε τους Έλληνες δημοσιογράφους, μάλιστα, «Άγγελους του Τσάρλι» μπροστά στους Αμερικανούς συναδέλφους του.

Για το μέλλον των εφημερίδων είπε ότι «πιστεύω ότι το χαρτί πεθαίνει παγκοσμίως», ενώ εκτίμησε ότι «η υπερτροφεία του Τύπου οδήγησε σε ζημιογόνα ταμεία και καρδιακά προβλήματα».

Σχολιάζοντας τη στάση της κυβέρνησης απέναντι στα κανάλια είπε ότι «στην τηλεόραση έγινε ένα λάθος εγώ είπα σε κυβερνητικούς και αντιπολιτευόμενους ότι δεν μπορείτε να ελέγξετε την αγορά. Τέσσερα κανάλια είναι μεταξύ δικτατορίας και ουγγρικής άποψης». Αναρωτήθηκε δε «να ελέγξεις εφημερίδα που φθίνει και δεν βγαίνει και έχει 150 εκατ. χρέος γιατί;».

Με αφορμή όσα συμβαίνουν, μάλιστα, θυμήθηκε ότι «μου είχε κάνει εντύπωση η σφοδρότητα της δίωξης κατά της Μαλβίνας είχα δεχθεί πιέσεις σιδερωτήρα για να φύγει από τον Cool FM».

Αναφερόμενος στις απειλές που έχει δεχθεί είπε ότι του έχει συμβεί να απειληθεί ευθέως πάνω από δύο φορές αποκαλύπτοντας επίσης ότι «μου έχουν πει να μου δώσουν λεφτά για να φτιάξω κόμμα και να χτυπήσω στο μαλακό υπογάστριο στη ΝΔ».

Ερωτηθείς αν σχεδιάζει να εκδώσει βιβλίο είπε με νόημα ότι «έχω έναν εγγονό, έχω δύο γιους και μια γυναίκα που θέλω να είναι ασφαλείς». « Η Ελλάδα είναι επικίνδυνος τόπος, μπορεί από τη μια ημέρα στην άλλη να αλλάξει όλη η ζωή σου» συμπλήρωσε. «Είναι λάθος να ελέγξεις τηλεόραση και εφημερίδες, η πραγματικότητα θα σε ρίξει» συνέχισε την κριτική του λέγοντας ότι τις απειλές σε βάρος του τις αντιμετώπισε με τακτικισμό.

Σημείωσε, επίσης, ότι «σε τέτοιο τόπο μη κανονικό δεν μπαίνει κανένας επενδυτής ούτε καιροσκοπικά», σχολιάζοντας ότι «στην Ελλάδα γίνονται σταδιακά εκπτώσεις στη δημοκρατία λόγω εισαγόμενης νομοθεσίας».

Μιλώντας για τη στάση των ΗΠΑ μετά την εκλογή Τραμπ είπε ότι «δεν θα παίξουν καλή μπάλα με τους Γερμανούς», ενώ για τη στάση της Ελλάδας είπε ότι «εμείς είμαστε κλωτσοσκούφι, έχω την αίσθηση ότι υπηρετούμε τις επιταγές των ξένων αλλά οι αριθμοί δεν βγαίνουν πια». Αποκάλυψε, τέλος, ότι «εγώ του είχα πει του Τσίπρα ότι δεν θα μείνεις περισσότερο από ό,τι ο Σαμαράς, δηλαδή 2,5 χρόνια».