11 Ιανουαρίου 2017

Eπικό! "Τι μου την πάγωσες αυτή την αλατιέρα"

Τραγούδι έγιναν οι αστείες εξηγήσεις Μπουτάρη

Απίστευτο τρολάρισμα στον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη για τις δηλώσεις του σχετικά με τις αλατιέρες που πάγωσαν δημιουργώντας τεράστια (δείτε το βίντεο)...
... προβλήματα στην πόλη.

Ο Γιάννης Μπουτάρης απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις σε πρωινή τηλεοπτική εκπομπή του ΣΚΑΪ, δήλωσε πως οι αλατιέρες είχαν προετοιμαστεί, ωστόσο δεν μπόρεσαν να βγουν στους δρόμους, αφού το αλάτι πέτρωσε -κάτι το οποίο δεν είχαν προβλέψει, όπως είπε- επισημαίνοντας πως τέτοιες θερμοκρασίες δεν είναι συχνό φαινόμενο για την πόλη. Μάλιστα, δήλωσε ότι οι παγωμένες αλατιέρες θα γίνουν το...ανέκδοτο της χρονιάς.

Για αρχή πάντως έγιναν... τραγούδι στο ρυθμό του διάσημου τραγουδιού “Ταμπακιέρα” με ξεκαρδιστικούς στίχους:

Τι μου την πάγωσες αυτή την αλατιέρα
αφού ο κυρ Γιάννης ξήγα σου κανε σωστή,
αφού το χιόνι θέλεις να το κάνεις πέρα,
τι μου την πάγωσες την αλατιέρα αυτή.

Ποτέ δεν μ άφησες να δω μιαν άσπρη μέρα
και σου γουστάρει πάντα να με τυρρανάς
ίσως μου πάγωσες αυτή την αλατιέρα
για να μου γίνει κι ο αποχιονισμός... βραχνάς!

Απολαύστε το: (dailythess)