20 Ιουλίου 2017

Έτσι λειτουργεί η Δικαιοσύνη στην Τουρκία

Έτσι προσπαθούν ο Πολάκης και οι συν αυτώ να λειτουργεί και στην Ελλάδα

Ειλικρινής και κυνική ομολογία εισαγγελέα: "Είμαι υποχρεωμένος να σκεφτώ τα παιδιά μου και τον εαυτό μου".

Στα γεγονότα Γκεζί...


... ο διαδηλωτής Σαρίκαγια έχασε το μάτι του από δακρυγόνο της αστυνομίας. Από τότε λοιπόν παλεύει να βρει το δίκιο του. Δείτε τώρα την τελευταία δικαστική εξέλιξη όπως την περιγράφει ιστοσελίδα Diken.

Ο Τολγκά Τσακίρ δικηγόρος του Σαρίκαγια είχε μια ενδιαφέρουσα αλλά και ενδεικτική της κατάστασης συνομιλία με τον εισαγγελέα της υπόθεσης τον Μπουρχάν Γκιοργκουλού. Ο εισαγγελέας Γκιοργκουλού αφού άκουσε τον Τσακίρ του είπε: «Κύριε συνήγορε καλά τα λέτε. Εγώ βρίσκομαι εδώ ένα χρόνο (Γραφείο Εγκλημάτων Υπαλλήλων) και εδώ υπάρχει μια κατεστημένη τάξη, μια παράδοση και ένας τρόπος συμπεριφοράς.

» Γνωρίζετε πως σχετικά με τα γεγονότα Γκεζί, δίωξη ασκήθηκε μόνο σχετικά με τον φάκελο του Μπερκίν Ελβάν και αυτό επειδή υπήρξαν αντιδράσεις στην κοινή γνώμη. Άλλωστε και εσείς και εμείς ξέρουμε πως άλλη δίωξη σε βάρος υπαλλήλου σχετικά με τα γεγονότα Γκεζί δεν ασκήθηκε».

Απέναντι σε αυτά τα λόγια ο δικηγόρος Τσακίρ του είπε «Φερθείτε θαρραλέα και ας είστε εσείς αυτός που θα ετοιμάσει το πρώτο κατηγορητήριο». Τότε ο Γκιοργκουλού του είπε πως «Όχι εγώ δεν μπορώ να ετοιμάσω κάτι τέτοιο».

Όταν ο Τσακίρ του είπε πως «Έχετε στα χέρια σας φάκελο εγκλήματος.Υπάρχουν μέσα ονόματα και οι σχετικοί αριθμοί των αστυνομικών.Υπάρχει πολίτης που έχει χάσει το μάτι του, αλλά εσείς ετοιμάζεστε να αρχειοθετήσετε την υπόθεση. Για ποιο λόγο;» ο εισαγγελέας απάντησε ως εξής:

«Εάν εγώ εξέλθω των συνηθειών και παραδόσεων αυτού του γραφείου, θα με καλέσει ο αρχιεισαγγελέας και δεν θα έχω τι να του πω. Διότι ή θα με αποβάλλουν από το επάγγελμα ή θα ψάχνω μέρος στο χάρτη να με διορίσουν. Συγχωρέστε με κύριε συνήγορε, αλλά και εγώ είμαι υποχρεωμένος να σκεφτώ τα παιδιά μου και τον εαυτό μου». (Αντιφωνητής)